Tel : 010-7700817 ; Email mahadir198@gmail.com

Tel : 010-7700817 ; Email mahadir198@gmail.com

PAUTAN

  • Percutian Luar Negara
  • Agen Top Up
  • Terbang Percuma
  • Kelebihan TP
  • Kempen Top Up
  • Website Percuma
  • Usahawan Tone Plus
  • Aktiviti
  • Jimat Data Plan
  • Tune Talk Masalah Teknikal

    Sunday, April 16, 2017

    KELEBIHAN DAFTAR JADI AHLI TONE PLUS

    Kelebihan Sebagai Usahawan Biz Telco Tone Plus

    Modal sekali seumur hidup. Anda daftar anda akan dapat ::
    ○ FREE sekeping simkad toneplus
    ○ FREE kekal no.lama
    ○ FREE kredit RM30
    ○ FREE data 1GB
    ○ FREE buku panduan
    ○ FREE web promosi online
    ○ FREE group support
    ○ FREE akaun agen top up
    .
    Ahli terbahagi kepada 2 pilihan iaitu ::
    .
    ✅ Ahli tak nak bisnes (guna sendiri)
    .
    ○ setiap kali topup dpt cash back 1%
    ○ setiap kali topup dpt reward points
    ○ setiap kali topup dpt FREE GIFT 
    ○ dpt Etiqa PA Takaful 50k
    ○ dpt diskaun hotel 
    ○ dpt cabutan bertuah
    .
    ✅ Ahli nak bisnes (usahawan)
    .
    ○ setiap kali topup dpt cash back 1%
    🔝setiap kali top up guna apps dapat 7.5% cash back
    ○ setiap kali topup dpt reward points
    ○ setiap kali topup dpt FREE GIFT 
    ○ dpt Etiqa Insurance 50k
    ○ dpt diskaun hotel 
    ○ dpt cabutan bertuah
    ● dpt komisyen daftar simkad Rm20
    ● dpt komisyen topup 13% sehingga 32%
    ● dpt bonus tahunan
    ● dpt pakej Umrah
    ● dpt percutian tahunan
    ● dpt peluang menang rm1juta

    Whatsapp:-
    0107700817 Mahadir


    Bantuan Modal kepada Berminat. Sila whatsapp ke 0107700817 Biz Telco


    1 comment:

    1. Adakah anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman jika ya kontrak saya Encik Anthony yang membantu saya dengan pinjaman hanya beberapa minggu lalu, saya hanya perlu berkongsi ini di seluruh dunia untuk memberitahu orang ramai bahawa masih ada orang yang baik dipanaskan di dunia hari ini. Saya benar-benar kehilangan wang untuk penipu dalam talian semua kerana saya terdesak untuk pinjaman. Sehingga saya melihat komen tentang dia, menghubungi beliau bukan kesilapan tetapi impian datang untuk saya. Sekarang saya seorang lelaki bahagia dengan keluarga saya. Hubungi dia jika anda memerlukan sebarang pinjaman di: susan.credit@hotmail.com
      Nombor WhatApp: +1 301 325 5298

      ReplyDelete