Tel : 010-7700817 ; Email mahadir198@gmail.com

Tel : 010-7700817 ; Email mahadir198@gmail.com

PAUTAN

  • Percutian Luar Negara
  • Agen Top Up
  • Terbang Percuma
  • Kelebihan TP
  • Kempen Top Up
  • Website Percuma
  • Usahawan Tone Plus
  • Aktiviti
  • Jimat Data Plan
  • Tune Talk Masalah Teknikal

    Tuesday, January 17, 2017

    Cipta Peluang Menangi RM10000 setiap bulan

    *⭐Berita baik lagi untuk semua pengguna simkad Tone Plus⭐*

    *💥Cabutan bertuah untuk topup💥*

    ✅Dari bulan Januari hingga Mac 2017, setiap orang yang topup sekurang2nya RM50 layak menyertai cabutan bertuah ini.

    ✅Jumlah RM50 tu tak semestinya lamsam.

    Boleh topup sikit2 asalkan jumlah terkumpulnya cecah RM50, layak untuk sertai cabutan bertuah ini.

    ✅Jika jumlah topup terkumpul cecah RM100, maka anda akan dapat 2 tiket cabutan bertuah.
    ✅Topup boleh dibuat dimana2 saja. Tak perlu topup kat hq
    ✅Hadiah akan dimasukkan ke dalam akaun pemenang

    *🔺Hadiah yang bakal dimenangi:🔺*
    **⃣1st Prize : RM10000*
    **⃣2nd Prize: RM5000*
    **⃣3rd Prize:  RM3000*

    *2. Topup tertinggi bulanan*
    10 orang yang topup paling tinggi setiap secara otomatik akan menerima hadiah yg disediakan:
    RM1000 x 10

    Ada sesiapa nak sertai Program Biz Telco sila PM saya

    No HP : 0107700817

    #Prepaidthatpays
    #LUCKYDRAW10k


    1 comment:

    1. Adakah anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman jika ya kontrak saya Encik Anthony yang membantu saya dengan pinjaman hanya beberapa minggu lalu, saya hanya perlu berkongsi ini di seluruh dunia untuk memberitahu orang ramai bahawa masih ada orang yang baik dipanaskan di dunia hari ini. Saya benar-benar kehilangan wang untuk penipu dalam talian semua kerana saya terdesak untuk pinjaman. Sehingga saya melihat komen tentang dia, menghubungi beliau bukan kesilapan tetapi impian datang untuk saya. Sekarang saya seorang lelaki bahagia dengan keluarga saya. Hubungi dia jika anda memerlukan sebarang pinjaman di: susan.credit@hotmail.com
      Nombor WhatApp: +1 301 325 5298

      ReplyDelete